Spre deosebire de multe alte brand-uri celebre din lumea modei, brandul Calvin Klein a apărut abia în anul 1968. Cu toate acestea, în anul 1977 reușește să ajungă cu succes la o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane de dolari și venituri de 30 de milioane.
Unul din motivele succesului au constat în dezvoltarea foarte mare a portofoliului companiei: lenjerii de pat, blănuri, pantofi, curele, eșarfe, ochelari de soare, etc. Erau importante atunci produsele cosmetice, vestimentația pentru bărbați și blugii Calvin Klein, de asemenea.
Fiind o casă de modă revoluționară, marchează premiere importante care urmau să aducă succesul mult așteptat și încasările pe măsură. În anul 1980 personalizează celebrii jeansi imprimând numele brandului pe buzunare, lansează apoi în anul 1980 boxerii Calvin Klein pe care îi promovează într-un mod foarte vizibil, un lucru puțin obișnuit la acea dată.
Toate acestea au avut drept rezultat un succes binemeritat, care a antrenat și câștiguri importante.
Cât valora brandul Calvin Klein în anul 1990
Dacă în anii 1977 valoarea companiei se ridica la suma de 100 milioane de dolari, la începutul anilor 1990, valoarea acesteia deja atingea pragul de 600 milioane de dolari. Este perioada în care vedetele deja începeau să poarte haine marca Calvin Klein. Este un lucru foarte îmbucurător faptul că în prezent hainele marca Calvin Klein pot fi cumpărate și la noi în țară, datorită unor importante magazine online care comercializează haine de foarte bună calitate produse de cele mai mari case de modă din lume.